2016年4月23日土曜日

Reptilian Harrison Ford's Dinosaur hands in the Movie Crystal Skull

Harrison ford is looking at the file of Russian spy woman. This scene is right after the atomic bomb explosion.

Look at his skin color change into greenish. He is not white at all.

Under his thumb, another finger came out! It does not look like human's. It looks like dinosaur finger.

Look at it closely. 

Harrison Ford is not human. He is a shape-shifting reptilian!

This is from the movie Air Force One. Harrison Ford's reptilian eye slit.


4 件のコメント:

  1. この記事は、上の画像が「Reptilian Harrison Ford」でグーグルした時に出てくる様に作成しました。

    返信削除
  2. この画像も、いろんなバージョンでアレンジされて拡散して欲しいですね。世界中の有志に届き、一般人が注目して、皆んなの覚醒がドンドン進みますヽ( ´ ▽ ` )ノ

    返信削除
  3. リアルさん、本領発揮~!
    大量着陸の日がますます近付きますように...。(人・㉨・)♡

    返信削除

  4. 此の ハリソンフォード強烈、
    しかも万人ウケするタイプの方が シフトするって‼︎一大事です(笑)。。。

    ハリソンフォードの背後に誰か?居るの?と思わせる、手の数も多いですよね‼︎
    腹話術の人形に見える〜(笑)のは私だけ?(≧▽≦。。。

    返信削除